piątek, 25 stycznia 2013

Hello World

Cześć,

Założyłem tego bloga by pisać o prozaicznych problemach, na które ciężko było mi znaleźć odpowiedź w internecie, ciekawych bibliotekach na które się natknąłem oraz własnych sukcesach w pisaniu stron internetowych i Aplikacji Mobilnych.

Programuje przede wszystkim w Action Script 3 (Adobe Air), Java Script, analogicznie Html, CSS i wszystkie temu podobne webowe bajery. Jako student Informatyki spotykam się również z innymi językami... Dlatego też, chwilkę swojej uwagi zamierzam poświęcić Assemblerowi, który nie tak dawno bardzo mnie zmęczył.

Jeśli szukasz ciągłości to raczej jej tutaj nie znajdziesz. Ten blog będzie wykopaliskiem sztuczek i szybkich podpowiedzi.

PS. Jako, że dotychczas pisałem jedynie maile odruchowo, wpis zakończyłem Pozdrawiam Serdecznie, Eliasz. :)

Hello World

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz